Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Malmö

Publicerad 2012-09-10 11:34:31 i

Sitter på tåget mot Malmö nu och ska möta upp en vän för Måndagshäng. Vi har mycket att prata om känner jag. Annars då? Jo men jag jobbar 3 dagar denna veckan, sen åker jag till Linköping och hänger hos min BFF!
Underbart skönt att komma iväg, mini-semester kan vara något bland det skönaste som finns. Jo, juste; i fredags gjorde vi något så gaaalet på jobb. Vi har en tävling där man skulle filma in en video vad No Problem är för något i våra ögon (NP är ett motto vi har på Dressmann, att vi löser allt!!) och vinnaren vinner en weekend i London. Så mellan 8-10 han vi med att skriva manus, skratt så vi grät, höra mig sjunga, filma in allt, ligga på golvet och snurra paraplyer, ja, en massa GALET helt enkelt. Så håll en tumme för oss, snälla!! För videon må låta galen, men den har ett himla bra budskap!! Nä, nu rullar vi in i Malmö!

Love.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela