Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Baka en kaka?

Publicerad 2008-12-06 13:28:06 i Allmänt,

Hejsan! :D
Nu tänkte jag blogga lite igen. Både om bra och dåliga saker. Så liksom, varför inte direkt börja med det dåliga? Så man får det överstökat liksom? Well, here it comes!

Ni som känner mig, vet att jag totalt har kärat ner mig i den svenska serien Andra Avenyn (www.svt.se/andraavenyn)
När jag gick in och kollade på deras hemsida idag, så fick jag se en väldigt trevlig sak, nämligen det här:



Ja, som ni läser, så ska Maya Rung (Liv) & Jonas Bane (Kim) till Malmö. Men ser ni tiden? 12:00?!
VAD ÄR DET FÖR JÄKLA TID?!
Jag hade så gärna velat åka ner, men nej nej, för då går Sofie i skolan. I HELSINGBORG!
Åhhhh, jag vill vill vill!
Hoppas att det typ, går att lösa. För liksom, serien är så bra, och liksom Kim är min favorit. & eftersom att Jonas Bane, ska DIT, så hade det ju varit en stor chans för mig att träffa honom!
Liksom, hur ofta har  man chansen att träffa en skådespelare som man verkligen gillar? :o
åhh, jag säger bara : SUCK!

Okej, vidare till det roliga. Vet ni vet ni vet ni?
HAHA, nej det vet ni inte för jag har inte skrivit det ännu. HAHAHHAHAHHAHAHHA, torrt, men roligt! xD
Iaf, ni kan inte direkt missat att jag har en bästa vän uppe i norrland, haha, okej Östergötland, närmare bestämt Linköping, och varför inte närmare bestämt att berätta att hon heter Martina Holgersson? HAHA, ja iaf, hooooooooon vet ni vet ni vet ni? HON KOMMER NER TILL MIG PÅ JULLOVET! :D
Fattar ni hur glad jag är för det?! :D HEHE, japp och hon ska fira nyår i skåneland också! :D
Ihhhhhhhhhhhhhh, fattar ni lyckan hos mig för det? IHH, och nu bokar Jörgen (hennes pappa alltså) biljetterna! :D
JAG ÄR SÅ GLAD!

Just nu så känner jag mig väldigt sugen på att baka just nu. Har ni något förslag?
Det är bara jag och min bror hemma, för mamma och pappa är i lübeck med pappas bröder o farfar!
Trevligt värre för dom säger jag, för liksom, att gå på julmarknad i Lübeck är en grej i sig! :D
Jag har varit där 3 gånger med min gamla tyskaklass, eller ja, dom som läste tyska med Kristina på Linåkerskolan. Galet mysigt är det. Om ni har en lista på saker att göra i livet, så skriv in att gå på julmarknad i Lübeck. Liksom, jag lovar, ni kommer inte att ångra er.

Nu kanske jag ska avrunda, och likosm, publicera detta inlägget? HAHA, i think so! :D
Men ni får ha det bäst, så skriver jag, en annan gång, en annan tid, fast antaligen från samma dator! HAHA xD

Julkärlek
Sofie

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-12-09 21:02:47

Åhhhhh, vetduvetduvetdu? :D:D:D:D:D:D:D

JAG ÄR LIKSOM, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD, FATTA ATT VI SES SNART! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D

Jag älskar dig, världens bästa vän! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela