Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det bästa jag vet

Publicerad 2008-12-26 22:13:54 i Allmänt,

Något bästa jag vet är :

VÄNNER
Tack gode gud för Er, för vad skulle jag gjort annars?
Allt från norr till söder, lite sådär i mitten, och två hus ifrån mig finns mina vänner, och jag är evigt tacksam för att dom finns, för utan dom, hade jag inte varit den Sofie jag är idag.

IDOLER
Tänk vad mycket det kan göra, att ha en Idol? Jag har en Idol, och han (Ola) är något bland det bästa jag vet.
För utan honom, så hade jag inte haft många av mina underbara vänner som jag har idag, jag hade inte haft alla dessa minnena, alla dagar då jag mått bra och jag hade nog inte haft min absolut bästa vän!
Och jag är även här evigt tacksam att han gör det han gör, och han är den han är, för hade han inte gjort det och hade han inte varit det, vem hade jag varit då?

KÄRLEK
Kärlek, på alla sätt och vis är något bland det bästa som finns. Att se ett par stå och pussas i kylan för att hålla värmen, det är fint, för det är kärlek. Att se två vänner kramas, det är kärlek det också och det är väldigt fint.
Kärleken är fin och bra helt enkelt

LUND

Den staden, den staden. Jag var där idag, och att komma ut från centralen och gå in mot stan, det är något bland det bästa som finns. Det kanske låter konstigt att ha en sådan kärlek till en stad, men det kan man ha, tro mig!
Minnen finns där på Mormors café, Filmstaden, Doken, Mårtenstorget, Hotel Condoria, Fiskaregatan, och ja, t.om domkyrkan.
Mitt smultronställe, kan man nog kalla att Lund är för mig!


 

Kommentarer

Postat av: Jénny

Publicerad 2008-12-26 22:22:37

Awe, så bra skrivit :D. Lund var mitt smultronställe innan, haha men jag har bytat :) <3

Postat av: Christina

Publicerad 2008-12-26 22:55:27

Fina ord och de stämmer så bra ju. Vad gjorde du för kul i Lund idag???

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-27 17:46:33

Så Sofie! Nu har jag oxå kommenterat, som jag blev beordrad av dig att göra ;) Nöjd!? haha



^^ Jag är omnämd i inlägget! "Två hus ifrån" - det måste ju vara jag! <3<3<3

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-30 10:14:57

Åhhh vad du har rätt i allt du säger!!

& jag måste bara: LUUUUUUND <3

Postat av: amanda = bäst

Publicerad 2009-01-02 20:33:37

glöm inte den som bor rakt över gatan din fjant ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela