Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Irritation

Publicerad 2008-12-04 11:30:12 i Allmänt,

Godmorgon!
Eller god förmiddag kanske man borde säga. Nu har jag datorkunskap, och det går helt okej.
Dock känner jag mig en aning irriterad för att jag fick stressa sönder när jag kom till knutan, för...ingenting!
JUSTE, vi hade inte lektionen, även om det var bestämmt. För att göra en lång hisoria kort, så kom inte läraren, som vi senast igår eftermiddag, bestämmde med att hon skulle komma. & så skulle vi tydligen ha någon annan, som vi inte hade den blekaste aning om. Så den lektionen blev inställd! :(
Det är snart lunch, dock inte världens godaste men ja, i will survive. Och jag fick nyss veta att en annan lite mindre rolig sak, eller hur man nu ska säga det. På skolan, så har man sånt att man kan gå in hemmifrån på sina grejor, att komma åt sina filer. Att man loggar in, o sen så får man upp ett extra skrivbord, så som det ser ut i skolan. Men det har inte funkat för mig där hemma, och så pratade jag med min lärare om det nyss, och hon mejlade service disk. Alltså, dom som har hand om servern. Så visade det sig, att det beror på att jag har vista, för dom inte har fixat så att det går att öppna, om man har vista som operativsystem. Liksom, roligt att vi har vista på båda datorerna där hemma då! :(
Åhh, denna dagen har verkligen inte börjat bra. Det som dock var bra igår, var att vi hämtade hem vår nya bil! :D
HE HE HE, den är rööööööd! :D
Och jag som älskar färgen röd. Ja, bilen är fin! :D
Nej, nu så ska jag försöka mig på dom sista uppgifterna i boken och så får vi se hur det går!
Ha det bäst, så bloggar jag sen någon gång!


Looooove
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela