Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Johan Wissman

Publicerad 2008-12-10 21:18:16 i Allmänt,

Hejhopp!
Vet ni vad som slog mig igår när jag tittade på ett program?
Jag har haft friidrott i samma hall som Johan Wissman. Alltså, det är ju inte värsta saken i sig, men liksom, det slog mig igår, att det mååååste varit honom. Vem skulle det annars vara liksom?
För kolla här, förra veckan eller ja den 28 November, så hade vi friidrott på idrotten. Och eftersom att där ligger en friidrottshall vid Olympia, alltså området olympia så hade vi friidrott där för det är nära och bra till skolan. När vi kom in, så var där två killar som sprang. Eller ja, dom joggade ner, för att dom antagligen hade tränat!
När jag såg den hära killen, så tyckte jag att jag kände igen honom, men liksom, jag kunde inte sätta in honom någonstans. Så igår, när jag såg ett program på datorn, så såg jag honom där, och då trillade poletten ner: DET VAR JOHAN WISSMAN!!
Liksom, det är inte så konstigt att han var i den hallen, för han representerar IFK Helsingborg, och kommer från Kvistofta.  Vilket ligger i Helsingborgskommun. Coolt va? HAHA, okej nej det är inte värsta grejen, men liksom, endån. Att jag kommer på det såhär två veckor efter att det har skett. HAHA xD

Nej men nog babblat om Wissman, och vidare till hur det är med mig. Med mig så är det bara bra, eller ja, jag har lite ont i handleden fortfarande. hehe, bambi på hal is var och hälsade på hos mig i fredags, och gjorde så att jag bara  *KABOM* rakt ner i isen, och la all tyngd på handen. Vilket har lett till en stukning!
Men jag överlever, trust me! 
Just nuuu, så har jag kommit in i en  "jag-måste-lyssna-på-westlife-på-youtube"-period. Seriöst, hur bra är dom inte?
Och okej, jag är inte värsta fanset, men vilka minnen har man inte till vissa låtar? typ, skoldiscona i 3:an?
Ja, dom är bra helt enkelt :D
Skolan går fina fisken, eller ja helt okej iaf. Jag pratade betyg med Kristina idag om Administrationen, och jag fick VG på provet som skrevs i fredags, så hon ligger mellan att välja VG eller MVG. Jag vill vill vill ha MVG!
Liksom, det känns lite såhär knäppt. Jag gick ut nian med ett MVG i betyget, och fick inte MVG på ett enda prov under hela nians gång, och nu så liksom, ligger jag så högt? Ja, jag känner mig stolt över mina prestationer denna terminen iaf! :)
För den är faktikst snart slut, redan på fredag nästa vecka.......shitpappa! :o
Har jag verkligen gått en hel termin, utan 4:9:1 vid min sida? Det känns så sjukt, och jag saknar dom. Men det blir bättre och bättre med klassen, faktikst. HP1D är en ganska så schysst klass!
Nej men vad säger ni, ska jag publicera nu? HAHA, det kan ni ju verkligen svara på om jag sitter här och skriver känner jag, verkligen. HAHA xD

& ja, liksom, ehm, hehe, Ola är söööööt, om ni missat att jag har den åsikten. Jag kände att jag var tvungen att flika in lite om honom också, för han är ett hett ämne (HAHA, tolka det som ni vill) på min och Martinas konversation on msn just nu! Men ja, jag ska fortsätta att tönta vidare nu på msn, och on the world wide web. Men ni får ha det så fint, tills jag skriver nästa gång. Nej vänta, jag måste flika in en annan sak också, som faktiskt handlar om Ola.
Jag var inne på EMDs hemsida idag, och skulle kolla om någon liten trevlig människa vid namn Mattias Andreasson hade bloggat, och ja, jag är nog synsk för det hade han. Han berättade massor av trevligheter, och han skrev bla. detta:

.."Vi har hängt mest med Ola och han är en riktigt skön snubbe tycker jag!"

Även om dom är konkurrenter, så kan Matte se honom som en trevlig människa. För konkurrenter, det är dom. Det är alla artister. Men jag vet att alla inte fixar att jobba med personer som har samma typer, och även samma fans. Det har EMD och Ola, liksom jag gillar Matte (inte som Ola, men jag gillar endån Matte, lite iaf) och sen så gillar jag Ola. Men ja, jag gillade att han skrev sådär Att man även som konkurrenter kan acceptera varandra som människor!

Nej nu så ska jag faktikst publicera det hära. Men som jag skrev innan, så får ni ha det fint, tills jag skriver nästa gång!

Kram & Julkärlek
Sofie

Johan Wissman

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-12-11 15:21:34

svar; smekmånaden? :o

vilken smekmånad?

Postat av: Martina

Publicerad 2008-12-11 19:02:05

svar: jahaaaa (I) jag trodde jag hade börjat babbla om någon smekmånad med någon av alla kändisar jag babblar om hela tiden. hahaha , men det var väl tur att jag inte hade lovar det då, för det har jag ingen vidare lust med såhär innan jul. AHAHAHAH men nej, jag har inte sätt smekmånaden ennu, jag SKA göra det så snart som möjligt men ja, det tar sin lilla tid!:D



jag funderar på att göra en video slang-fest 3 btw, men jag vet inte, vad tycker du? hahahahahah xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela