Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Julbak

Publicerad 2008-12-04 19:04:07 i Allmänt,

Hejhopp!
Nu sitter jag på försammlingshemmet tillsammans med Jenny, Sandra och Sara. På schemat idag, så stod det Lussekattsbakning. MM, det är så mysigt! :D
Liksom, lussekattsbakning+julmusik+vänner= MYS!
Ohja, i like it. Dock fick det mig att tänka på när jag och Baloo (Martina från Malmö, om ni skulle missat) bakade lussebullar tills det var Ola i Skurup. Pimp my lussebulle skulle man kunnna kalla det! HAHA xD
Dock ser inte våra ut så, utan dom är lite mer...normala! HAHA xD
Nej, men nu så har dom snart jäst färdigt, så nu blir det snart att fixfixa lite! :D
Ni får ha det bäst, tills jag skriver nästa gång!

Julkärlek
Sofie




Mina & Baloos lussekatter från förra året
8 December 2007

Kommentarer

Postat av: Adina

Publicerad 2008-12-05 19:15:40

hahaha fyfan x) dom ser helt läskiga ut xD KARAMEL ... nu kommer jag inte p+å vad de heter bara för de -.-' eller jop .. KARAMELFÄRG ! :D woho ! :D

Postat av: balle

Publicerad 2008-12-06 19:17:08

snyga

Postat av: anna

Publicerad 2008-12-07 14:38:24

hahaha, va tuffa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela