Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Today

Publicerad 2008-12-28 14:08:55 i Allmänt,

hejhopp! :D
Nu tänkte jag slänga iväg ett liiiitet liiitet blogginlägg om vad jag har tänkt göra idag! :D
Om typ några minuter så rullar bilen ner mot Veberöd och till Mia & Fredde. Vi ska fika lite, och umgås sen så blir det att ta bussen därifrån till LOOOUND (my love<3) för att hämta Martina. IHHHHH, idag, ÄNTLIGEN!!!
Fatta som jag längtat till det! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
HAHA, nej men nu så ska jag ta mitt pick och pack och kila ner, för att snart hoppa in i bilen! :D
Ni får ha väääääärldens bästa Söndag mina käära läsare!
KRAAAAAAAAM //
Sofie

Kommentarer

Postat av: Adina

Publicerad 2008-12-29 00:46:37

vadådå har ni ingen tågstation i Billeberga? B-) hahahaha x)

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-29 20:22:44

Kolla min blogg, du har fått en utmärkelse!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela