Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Lund

Publicerad 2008-11-03 21:01:07 i Allmänt,

tjohejsan alla läsare!
snart så ska jag kila ner till TVn och titta lite serier. serienörd? jag? NEJ NEJ, inte aaaalls va (a)
men ja, först så är det Cityakuten, sen så är det Prison break. & I LIKE THEM! :D
ja, men iaf, det jag tänkte informera var om att jag har varit i lund idag med skånetöserna - Sandra. Det var mysigt, och det blev givetvis en tur till donken också. haha, ovanligt va? xD nej men vi gillar donken helt enkelt!
Och helt seriöst, så tror jag att den ena kassörskan känner igen oss. för vi handlar typ, ALLTID av henne!
hur sjukt är det inte igentligen, att man handlar av en och samma försäljare var gång? HAHA, sjukt!
men ja, Cityakuten börjar om 1 minut, så nu blir det att springa ner till TVn.
men ha det bäst, och jag lovar att jag ska komma med en rejäl uppdattering om mitt höstlov. för det var b-ä-s-t!
kram & kärlek // Sofie

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-11-04 16:41:15

svar: haha, jaa vi hade mkt trevligt :D



Olas min när Martina frågade han om balle (8

HAHAHAHA, jag höll på åh ramla av scenen så som jag garvade xD

vilken mördarblick, "det pratar jag inte om -.-" liksom, han kunde

la bara säga ja eller nej (8 vi fattar liksom vad de betyder annars (a)

de behöver han inte gå in på xD HAHAH, men de vart kuul :D :D

Postat av: Flumemma

Publicerad 2008-11-07 14:04:24

HAHAHAHA förutom när vi handlar av han som ger dig mkt dippa! ;) Vi är stammisar på donken fan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela