Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

brandlarm

Publicerad 2008-11-06 22:34:51 i Allmänt,

Tjohejsan!
dagen i skolan idag var helt okej. men vet ni vad? VI HADE BRANDLARM, igen....
jag förstår verkligen inte hur folk kan tycka det är kul att sätta eld på ett papper, och sedan slänga ner det i papperskorgen, så att den smälter, och alla andra får lida för det?
Vi fick stå ute i kylan, i 45 minuter för att någon hade haft lite roligt. men roligt är det ju absolut inte. kanske just för stunden för dom, men sen inser dom vad dom verkligen har gjort. tänk så blir dom tagna? hur kul tycker dom att det är då? för man ska aldrig säga aldrig, och inte om att bli tagen för en sådan sak, absolut INTE!
men ja, vår sista lektion blev inställd pga branden också, för man kunde inte vara i korridoren, där vi skulle ha Praktisk Marknadsföring. visst, det var skönt att sluta tidigare, men jag fick vänta i en timme tills tåget kom.
men efter ett tag så kom sara, och det är ju alltid trevligt. dock var det sjuuuuuuuuuukt kallt! :o
HAHA, men jag klarade mig, jag hade ju trottsallt vantar! :D that´s good !:D
sen när jag kom hem så krängde jag lite, sen så stack jag ner till Församlingshemmet med Sandra och Marina. Vi såg Mamma Mia. den är faktikst ganska så bra, och man vill sjunga med. vilket vi också gjorde! HAHAHA xD
sen så tog jag mig hem, fastnade här, och har fått ännu ett smeknamn. KEBAB!
hahah, jag har nog ganska så sjuka smeknamn. HAHA, liksom snusk-sofie(nu så martina & maten, nu har jag nämnt det)? kebab? bonden? HAHA xD
nej men nu så måste jag nog avrunda här, ska gå och sova. visserligen har jag sovmorgon och börjar inte förräns 10 över 10, men det kan ju vara bra att sova lite mer än 7 timmar? skönt är det i alla fall!
nej men som sagt, avrunda var det. men ni får ha det så bäst, och sov gott!

kram och godnatt // Sofie

Kommentarer

Postat av: vibbe

Publicerad 2008-11-08 22:58:46

svar: jumanji är sjukt braaa!!!!! har inte sett den sen jag var liten o ja kommer ihåg att jag alltid blev så rädd när krokodilen kom 8) HAHAHAHAAH

men åh, jag är inte sugen på att se den :O visst, ja har aldrig sett den. men hm... ååååh ja blir galen!!! hahaahah

jag vill se nån som är rolig, för jag har tråkigt 8)

så jag tror nästan det blir liar liar :D

Postat av: anna

Publicerad 2008-11-08 23:51:50

svar: jag vet :O jag satte fan popcornen i

halsen när peter sa "Johan .. du hänger löst"



men egentligen, vill jag jättemkt att han ska åka

ut nästa fredag, för då kommer han till Burlööv :D

hahaha, jag ska krama söder honom igen, för att han

bokstavligen knäckte mina revben uppe i sthlm -.- (8

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela