Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Bio

Publicerad 2008-10-29 13:56:18 i Allmänt,

tjaa! :D
nu så har jag snott martinas dator igen. he he he, i´m a tjuv! :D
haha, nej inte en riktigt tjuv, hon sa faktikst att jag fick lov att låna :D
iaf, vi ska snart in till stan, och sen så ska vi på bio. haha, mobba mig inte nu, men vi ska se HSM3.
ja, jag har sett den, men jag gillar den vääälidgt skarpt. & liksom, martinis vill se den, så då kan jag offra mig.
jag kan dregla åt zac, eller nått! HAHAHAHAHA xD
Igår, så var vi i Norrköping och lämnade Maten, och träffade emma. det var väääldans trevligt! :D
dock kollade dom lite på oss, när jag och martina körde nataliedansen mitt i vårt ätande! HAHA xD
men spelar dom natalie, så MÅSTE man ju köra movsen. HAHAH, nej men det var mysigt. & det var jättekul att träffa emma, hon är jättensäll, och söt, och ja, allmänt bra helt enkelt! :D
vi åkte hem från Norrköping vid 8 med pendeln. & jag fick markoolios låt i huvudet!
"åååååka pendeltåg bla bla bla bla" (8)
men jag kom på att man kan ändra den lite till "ååååka pååågataåg" (8)
liksom, i östergötland så har man östgötatrafiken, och hemma så har man skånetrafiken. haha :D
ja iaf, jag tänkte att ni kanske ville veta...eller något! xD
iaf, när vi kom hit till stan, tog vi oss till prellan (alltså, pressbyrån HAHA xD) och köpte varm chocklad och bulle. HAHAHAHAHAHAHAHAH xD
och så checkade vi lite tåg. haha, ehm ja, vi hade planer att åka till ett ställe fasst då skulle vi bli ganska så ruinerade. haha, men det hade varit roligt liksom ;D
men iaf tillslut så tog vi oss till martina, käkade lite mat (mat går alltid ner i magen hos oss liksom) sen så blev det lite film. "Snygg, Sexig & Singel" har ni sett den?
haha, iaf den var faktiskt bra, och sen så blev vi lite skrattiga och flummiga. jag känner verkligen att vi borde bli låtskrivare! igår kom vi på en låt som vi döpte till "Tältet"  HAHAHAHAHAHAHAHA xD
ehm ja, låttexten är fortfarnade privat, för ehm...vi har inte fått patent på den! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
nej men liksom, nu så tänkte jag avrunda lite här. he he he ! :D
vi hörs vi hörs!


kram & kärlek // Sofie

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-10-29 14:00:30

NI SKÄMDE UT MIIIIG! hahahahaha xD

Nej men asså det var väldans trevligt att träffa dig med , du är söt och allmänt bra ska du veta!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela