Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Godnatt

Publicerad 2008-10-21 21:57:30 i Allmänt,

jaha ni, nu så ska jag snart dumpa datorn, för att sova. i know, ni kanske tycker tidigt, men man behöver sömn, för att klara skolan. även om jag går HP (handels programmet) så kan det vara ganska så tufft där också!
men ja, efter skolan imorgon, så stannar jag kvar i stan med Sara och väntar på att resten av tjejerna ska komma. tjohoo, gissa vilken vi ska se, gissa vilken vi ska se?
HIGH SCHOOL MUSICAL 3
jag var nyss inne på SF:s hemsida och kollade hur många platser där är kvar!
9 av 187 = smockfullt!
hehe, men det är det värt, lite trängsel dör vi inte av!

fasst först, så ska jag klara av en dag i skolan, vilket innnebär ett engelskprov (mitt 3:e prov sedan i fredags) och en gaaaaaaaaaaaalet lång svenska lektion. men ja, det löser sig ska ni se! :D

&  på lördag, DÅ ÅKER JAG TILL VÄRLDENS BÄSTA VÄN!!!!
tjoho, fattar ni? lilla jag ska till Linköping, och jag längtar galet mycket! :D
en smockfull vecka, eller ja Lör-Tors, med en massa mys, vänskap och träffa nya människor. & det ska bli så KUL!!!
Martina (haha, inte maten, en annan martina) hon är bääst, så är det bara!

nehe, nu känner jag att jag nog borde avrunda, men sov så gott kära läsare så höörs vi!

godnatt // sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela