Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Matteboken

Publicerad 2008-10-24 10:45:53 i Allmänt,

hejhopp!
nusitter jag i skolan, hehe, administraion idag också. det är ganska så kul faktiskt,om jag ska vara ärlig!:D
tjohoo, efter detta så är det maaaat. pizza idag, för att det är sista dagen innan lovet!
hejhopp hela nicolaiskolan hurrar högt! haha, nej men nästan iaf! xD
slutar vid 10 i 3 idag, sen så ska jag ner till stan och träffa Annapanna. fasst hon är nog mer känd som turkland!
iaf, vi har inte setts på GALET länge. E.M.D-D i Lund, liksom, det var senast! OHNO, FATTAR NI!?!?!?!
manager & turkland har inte träffats på länge med andra ord. he he he ! :D
& juste, mina föräldrar är bäst. jag fick ett sms av telenor, och dom tackade för att jag hade laddat mobilen med pengar.
jag hade inte laddat den? så smsar jag mamma,och hon bara : så kan du höra av dig när du är i Linköping!
jag tycker om dom!!!!
Imorgon åker jag,och jag längtar så gaaaaalet mycket!
 Maten och Martina? JAG HAR LAGT NER MATTEBOKEN!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
& nej, det är inte för att jag ska plugga matte uppe hos Martina, utan det är till en liten grej vi gör!! HAHAHAHAHA xD
ni lär nog få veta senare, en dag. men inte nu, HAHAHA xD
nej men liksom, nu så ska jag få veta mitt prov i Administration, och ni lär få veta hur det gick, i nästa inlägg!

loooove // Sofie

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2008-10-24 13:12:14

Ha nu en riktig härlig vecka med Martina och glöm inte krama henne hårt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela