Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Är det inte sommar om det är tjugofem grader ute?

Publicerad 2009-04-29 16:47:17 i Allmänt,



Detta ger mig sommarkänsla:

Olamusik (anledningen till videon såklart!)
Värme
Shorts
Vänner
Glass
och sist men inte minst :
KÄRLEK!



Även om kärleken inte alltid är så enkelt, så när det nalkas sommar ser man mycket fler par gå på stan och mysa.
Kärlek behöver inte bara vara mellan två personer som är kära, utan det kan ju vara mellan två vänner också.
Givetvis!

Nu bär det av till Helsingborg i alla fall, för att jag ska visa lite kärlek till min fina vän Jénsan som ska dansa på dunkers.
Ska bli skitkul. Och juste, Jénsan?

GRATTIS TILL TEORIIIN!!!!

Love.
S. (-chhhhtek Sofie!)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-29 20:34:03

SOMMAR & SOL - WE LIKE!

JÉNSAN KLARAR TEORIN - WE LOVE!!!!!! <3<3<3<3

Postat av: janni

Publicerad 2009-05-05 09:42:42

fan va söt jag är i videon HAHAHA fyfan :(

Postat av: janni

Publicerad 2009-05-05 09:42:43

fan va söt jag är i videon HAHAHA fyfan :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela