Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Att känna saknad är ganska så jobbigt

Publicerad 2009-04-11 22:34:05 i Musik,

Hejhopp!
Nu är det lördagskväll och jag sitter här och mina ögon rinner. Jag hatar att ha allergi, jag hatar hatar hatar det.
Men ja, jag var i Lund med några fina människor idag, och ja, det var trevlans bananer :)
Fikade, trodde jag såg min kusin i stadsparken, åt glass, kelade med hundarna och ja, hade det allmänt mys. Lite solbränd har jag allt blivit idag också. Mina kinder är helt röda, och på fötterna har jag märke efter skorna. FINT SOFIE (Y)
Well, idag är en "jag-saknar-ola"-dag. För idag är det exakt ett halvår sedan jag träffade honom sist.
Sisådär 182 dagar sedan. På ett ungefär. Ett halvår sedan SjungGung i Lund. Olas första spelning på hemmaplan, på riktigt. Men ja, jag saknar honom, och vad Ni än tror och tycker och sådära, så kommer han alltid att vara nummet ett för mig. Så det så! :)
När vi endån är inne på Ola, så var han med i "Så ska det låta" igår och fy tusan vad bra det var.
Speciellt igår märkte jag väldigt markant hur han har utvecklats på senaste. Och jag är så glad för det.
Här kommer några fina klipp iaf :



Visst är han duktig?! Liksom, åhhhh! :')




Jag tyckte att han gjorde en så otroligt bra insats, och så fin han var :')
Okej, nu låter det som om jag tycker om honom för hur han ser ut, men den valsen har jag dragit förut, så jag behöver inte göra det igen va? GOOD! :)

På tal om att känna saknad, så saknar jag mina bästa vän så otroligt mycket. Det är jobbigt det dära med avstånd, och så tycker jag inte om att SJ måste råna en på pengar när man ska åka någonstans. För jag behöver Martina, hur egoistiskt det än må låta, så behöver jag henne. Mer än någonsin. Tack för att du finns älskling! <3


Okej, nu ska jag flumma vidare med skånetöserna och ja, jag och emma ska på äventyr i veckan. Hemligt so far, men ni lär få veta senare. hehe, ibland är det roligt att vara hemlighetsfull. Och juste, innnan jag publicerar :

GLAD PÅSK!


Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-11 22:56:28

Våra äventyr blir fuuuuuuuuuuuun :)

saknasaknasaknasaknasaknasakna-ola förresten, puss på han :*

& puss på dig & glad påskööö. :')

Postat av: Christina

Publicerad 2009-04-12 01:57:39

Han sjöng så vackert till mig eller hur????

Lite Ola kände du väl i Lund.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela