Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Kossa 1 & Kossa 2

Publicerad 2009-04-18 23:39:07 i Allmänt,

VI SÄGER HEEEEEEEJ TILL PUBLIKEN! :D


Nu sitter jag hos Egon och skriver. Roligt va? Han blev omdöpt imorse, när vi kom på att BentEric inte stämmde längre. Egon är myyyycket bättre. Well, kossa 2 is here denna helgen, alltså Emma. HAHA, kolla hennes blogg så kan ni se lie videobloggar, hahaha, i know, vi är störda. Well, igår gjorde vi inte så mycket, var i Lund en sväng, handlade singlar, och sådära. Så nuuuu har jag en Alonesingel. Fett va? :D Yes i think so! :D
HAHA, okej, nu pumpar Emma sin madrass, för ja, det hade åkt ut lite luft inatt. HAHA, jävligt intressant detta blogginlägget blir då. Förlåt, men jag är lite flummig. Men ja, imorgon är det EMD som gäller. FEEEEEEEEETT! :D
Vi har sjuka planer, kanske inte just om morgondagen, men iaf om EMD. HAHA, eller ja, mest om Matte & Erik, men vi kan nog kirra något med Danny också. HAHAHAHAHAHAHA xD
Ja, imorgon är också min och mattes ett års dag. Coolt va? :D Eller ja, igentligen är det ju mer än ett år sedan jag såg honom första gången, men alltså....det är första gången jag träffade honom, som jag räknar från! hehe :D
Kanske ska avrunda här? Ingeting hänger ju ihop liksom....ELLER NEJ, VÄNTA!!!!!!
Ni måste kolla in detta klippt med fina Anna, där hon sjunger och spelar  till Alone, så galet bra hon är!!
Kolla in klippet vettja! :D


Så bra va? :D


E: Nu rapade jag igen...
S: Det var ju bra......hehe
E: Men jag rapar ju aldrig. Det var ju andra gången på väldigt kort tid!
S : HAHAHAHA
........
E: Sär!


Okej, nu ska jag publicera detta. HA DET BÄST VAFAN!!

Love.
The cows

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-04-19 14:31:05

Det var fint :) vem ä'r det som sjunger?

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-19 21:57:08

vi e störda. men jag älskar oss ändå (y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela