Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Trehundrasextiofem dagar

Publicerad 2009-04-26 17:29:50 i Allmänt,

Vetni?
Idag är det en väldigt speciell dag.
Och vad är det för speciellt med denna dag då?
Jo det är trehundrasextiofem dagar sedan Ola var i Jönköping.
Jaha, vad är det för speciellt med att Ola var i Jönköping då?
Jo, då är det trehundrasextiofem dagar sedan jag och Martina träffades för första gången.

Just den dagen, den tjugosjätte april tjugohundraåtta förändrades allt.
Vi tog steget närmre, och blev ännu tightare.
Och idag, är Mratina den som känner mig bäst i hela denna värld.
Martina Maria Holgersson, min bästa vän!


Så Martina:

Tack för att Du är den Du är, och har låtit mig komma in i ditt liv.
Tack för att Du alltid finns där och för att du alltid lyssnar och förstår.
Tack för att Du står ut med mig och mina dåliga dagar,
Tack för att Du står ut med mig och mina bra dagar.
Tack för att Du låter mig få veta, och tack för att du litar på mig!



Tack för allt detta året Martina.
Du är världens bästa, så är det bara!
I don´t know what to do without you!

Trehundrasextiofem dagar, ett helt underbart år.
Det är galet hur fort tiden går, men så underbart det har varit!
Och detta är inte slutet, långt ifrån. This is just the beginning.

Jag, Sofie Anna "Anna-Karin" Jönsson
älskar
Dig, Martina Maria "Snuskmästaren" Holgersson
med hela mitt hjärta!


Nu
och
föralltid!


<3<3<3<3


Twinsoul och jag, our time :
   
   
   
   



26 April 2008 - Jönkping

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-26 19:16:45

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! NI E SÅ JÄVLA VÄRDA ALL TID NI FÅR TILLSAMMANS <3<3<3<3 Måste bara säga de :) hehe

Postat av: Martina

Publicerad 2009-04-26 20:49:29

Åhhhhhhhhh, så sjukt fint skrivet!

Jag blir helt gråtig, & liksom, DU ÄR BÄST!

Du får aldrig tro något annat, aldrig aldrig aldrig!

Du är världens mest fantastiska människa, & vän, & åh, i don't know what to say!

Det känns som att det bara blir massa kludd, men, helt enkelt; Jag älskar dig, mer än något annat, det får du aldrig någonsin tvivla på!

Tack som tusan, för allt, att du står ut med mig, & att du finns i mitt liv, vilket du alltid måste göra!

Utan dig, vore jag ingenting!

Tack tack tack tack tack! (L)(L)(L)(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela