Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Ännu en Söndag

Publicerad 2009-08-23 12:18:43 i Allmänt,

Söndag idag. En sån slöe-söndag. Det får man lov att ha va? Även om man nyss har haft tio veckors sommarlov? BRA!
Men om jag ska berätta min helg så ja, jag var hos farfar igår. Och det var mysigt! Vi kunde sitta ute och fika, och sådära. Sen så blev det grillad kassler, potatissallad och grönsallad till middag. MM, så gott!
Idag ska jag inte hitta på någonting. Ta det lungt, andas och liksom, gå och lägga mig i tid ikväll. Ska upp klockan sju imorgon. Det kommer att bli kämpigt, men det ska jag nog klara i alla fall.

Vad hittar Ni på idag då?

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-23 16:05:46

Emmas söndag belv en städdag! ;)

Måste plugga sen, bläää!

Kul att slöa? :)



Emma saknar Sofie!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela