Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

I´ve found the qeen

Publicerad 2009-08-04 22:45:07 i Allmänt,

Tjohejsan!
Är hemma från min lilla trip nu.
Allt från att inse att man gått förbi pojkar på donken (ja, det var EMD jag skulle se i Halmstad!) till att få ett "Hee....*tittar på mig* EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"  av finis är ganska så bra. Att sedan inse att det faktum att det faktikst är så att det ibland stämmer att när man talar om trollen så kommer dom. Sedan att åka ett tåg med fina vänner, där man möts upp av ännu en fin vän vid namn Frida i Göteborg, och får lyxen att åka bil ut till Frölunda (varav chaffören var Jesper, Fridas sambo). Mysa i en underbart fin lägenhet, och sedan dagen efter gå på allsången på Liseberg, där man får höra "Dom där fansen är ju trevliga" från en legendarisk kvinna vid namn Arja Saijonmaa. En Ola som får leka tolk till vår skånska stavning på plakatet, och sedan se honom bryta ihop när han väl inser vad där står. Sedan får vi inte glömma det viktigaste; Allsången med Arja. Ola är kingen, men jag har verkligen hittat drottningen. ARJA SAIJONMAA!!!
Det får jag bannimej säga att det är något som är så underbart bra!!!

Tack alla för dessa dagarna!!!

Det kommer längre inlägg om det senare, men nu ska jag hoppa in i duschen, och packa upp!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela