Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag blir inte förvånad längre

Publicerad 2009-08-28 14:16:36 i Allmänt,

Goddagens!
Här sitter jag, i princip nyvaken. Hemma från skolan idag, skitbra sofie!
Eller inte.... Men grejjen är att igårkväll började jag få huvudvärk (som jag får ganska så ofta nuförtiden, därav rubriken; jag blir inte förvånad längre!) och ja, jag gick o vilade en sväng vid åtta. För att jag inte orkade vara uppe mer, med min huvudvärk. Sen så vaknar jag 04:05 av att jag har näseblod. Redan sovit åtta timmar liksom. Sen så sommar jag om, och går upp vid 6 för att egentligen gå till skolan. Men givetvis har inte huvudvärken släppt och jag går ner och pratar med mamma (hon såg ju att jag såg ut som ett jävla spöke & typ, ville gråta!) så jag sjukanmälde mig och sen gick jag och sov sisådär 6 timmar igen. Nu mår jag i alla fall bättre, även om min kropp fortfarande är lite ringrostig. Fråga mig inte varför, men den blir alltid så när jag har haft såndär extrem huvudvärk. Men jag lever i alla fall och det är ju bra!
Något som är mindre bra är att jag missar alla våra lektioner idag, och det är ingen bra början på 2:an. Men liksom, what to do? Det skulle ju inte funka om jag gick till skolan med den huvudvärken. Okej, över till ett mycket roligare ämne;

IMORGON ÄR DET RIXFM FESTIVAL I LOOOUND!!!!

Jag är fett taggad, och liksom, Lundakalaset har gett mig bra minnen. HAHA, jag menar, det var ju E.M.-D förra året!
"MIN FRU?!" . Men iår är det inte två gossar i samma band, utan iår är det två andra gossar, som kör solo båda två.
Euuula (antar att Ni inte blir så förvånade) och Anders Fernette (f.d Johansson).
Jag antar att Ni inte misatt att jag gillar Ola men Anders kanske var en smygare för er. Men jag har alltid tyckt om honom, ända sedan han vann Fame Factory. Han är så otoroligt duktig, och det ska bli riktigt roligt att se honom live. Igen!
För jag har gjort det förut, belive it or not. RixFm festival i Halmsta -06 (då jag preciiiiis missade Ola :( ) och RixFm festival i Malmö -07. Så nu blir det ännu ett rixgigg med Anders. Ska bli ruligt! :D
Och för er som missat vem han är, så check this out:

Without you


 If it´s all I ever do

 
Hungry eyes


Nu ska jag fixa lite med bloggdesignen och sådära. Jag kan inte lova något, men vi får se hur det går!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-08-28 21:10:56

Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det är bättre nu! (L)(L)(L)(L)

& så hoppas jag att du får det så himla kul imorn! :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela