Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

School is back

Publicerad 2009-08-21 20:31:14 i Allmänt,

Godkväller!
Datortime igen. Ovanligt? Njäee....
Ja, skolan började idag i alla fall. Började klockan 13:00 (så jävla onödigt!) och slutade tio över två.
Sjukt skönt, men endån...konstigt. Fick veta att en av våra lärare hade gått bort under lovet, och ja, jag kan ännu inte riktigt förstå det. Läraren (nämner inga namn, är ganska ohyggligt!) var en snäll människa. Hon var sträng, men så snäll. Och man lärde sig något på hennes lektioner. Men liksom....nu kommer vi inte ha henne något mer. Jag kommer aldrig mer få träffa henne. Never ever! Det är lite jobbigt faktikst, när människor försvinner!
Ni undrar kanske; Var hon gammal?
Nej, det var hon inte. Runt 50 kanske!

Då blir antagligen nästa fråga; Vad dog hon av då?
Cancer....

Och allt detta, hände under loppet på tio veckor. 
Så liksom, jag tänkte säga det att; Ta hand om varandra, och lev din dag som om det vore din sista!



Nu ska jag allt pyssla ihop en ny design hit faktikst. Känner att denna är lite...vit & tråkig.
Får se vad som händer! :)

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela