Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Min klocka

Publicerad 2009-12-26 15:12:34 i Vardagar,



Min klocka.

Jag tycker om den. Väldigt väldigt mycket!
Klockor är fint. Väldigt fint. Om jag får säga vad jag tycker.

Tack Sis, Bror & Kenny! <3

Tänkte mest visa min klocka dåva.
Och om Ni inte förstod det, så tycker jag om den. HEHEHOHOHIHI!
Idag har jag inte gjort....någonting. Jag gick upp lite sen, varav jag gick och la mig lite sent.
Jag ska bättra på den saken. Tittade nyss i TV-tablån och såg att de visar förtrollad på TV4 ikväll.
Den ska jag nog titta på. Det blir min plan. Det är en sak jag gillar med julen, att det visas så många bra filmer på TV. Igår visades Harry Potter och de vises sten (SÅ SMÅ DOM VAR!!) på eftermiddagen, och på kvällen visades Narnia. Ikväll visas också Harry Potter och hemligheternas kammare på kanal 5, för Er som vill se. HAHA!

Nu ska jag dock över till grannen, fick nyss sms om att det är LIPS som gäller inne hos Hanssons. Och så får jag nog kika lite på Amanda nya dator också, hoho, MacBook. Även om det inte är min favorit, så måste jag ju kika lite. HEHEHEHEHEHE! 

Vad hittar Ni på nu i mellandagarna?

Love.
S. 

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2009-12-27 12:48:39

aww, beautiful clock :)

Hope you had great Christmas Sofie!



Hugs Marta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela