Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sammanfattning

Publicerad 2009-12-23 00:35:04 i Vardagar,

Okej, de senaste dagarna har jag inte bloggat direkt, jag vet.
Men ja, här blir en ytterst kort sammanfattning!

Fredag 18/12
Skolavslutning & Tjejmiddag hos Tilda
Enkel skolavslutning, och en mysig tjejkväll med julklappsbyte och god mat.

Lördag 19/12
Då gjorde jag verkligen ingenting. Såg Stardust på kvällen, och det är en så himmlans bra film.
Martina fick sig en aning många flummiga sms, och ja, "Om Ni undrar, så presenteras filmen av Lidl".
Det var en lugn dag, om man säger så.

Söndag 20/12
Ännu en sådan lat dag, då ingenting gjordes. Jag kikade lite TV och satt vid datorn. Nolifer? Jaa, somtimes!

Måndag 21/12
Då hände det saker. Jag & Pernnilla åkte upp till Emma i Kristianstad för att se Calle och Erik på Lilla Torg på kvällen. Det blev en väldigt flummig dag, och ja, Calle är så bra. Om man tyckte att han var bra på TV, då råder jag Er att se honom live. Galet bra är han, tycker jag! Jag agerade bilruteskrapare när vi skulle hem i de femton minusgraderna, och väl hos Emma blev det lite JONAS-tittande och "Det bästa från Idol" innan vi somnade.

Tisdag 22/12
Stannade hos Emma tills tre snåret, då det sedan blev buss och tåg och tåg för att komma hem. Väl hemma var jag vid halv sju snåret och sedan dess har jag inte gjort ett skit. Suttit häär och lyssnar på Calles platta! Goodie!
Men vetni det viktigaste med hela dagen:MIN SYSTER KLARADE SIN UPPKÖRNING = KÖRKORTET ÄR KIRRAT!
Hon är bäst, yesbox.

Onsdag 23/12 (klockan är faktikst över tolv)
EMMA GUSTAFSSON BLIR 19 ÅÅÅÅÅÅÅÅR!!
Det är inte varje dag det händer. HAHA, jag var faktikst först att gratta henne (om man då bortser från Johanna som satt bredvid henne när de tittar på film) sååeee. GRATTIS EMMA!!

Och ja, vad är det för dag imorgon? JO, det är julafton!
Det känns helt...sjukt. Var är min julkänsla någonstans? Får nog gå och leta upp den.
Men ja, hoppas att Ni har haft en bra vecka!

Love.
S.


(Det kommer nog bilder, så småningom när jag får från the days)



Kommentarer

Postat av: Storasyster

Publicerad 2009-12-23 07:29:51

Du är sötast!

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-12-23 14:26:16

Sv: Ohja det är inte kul med försenade tåg, särskilt inte den här årstiden. huhu. MEN JAA, det är himla skönt med lov minsann !! :D



Åh tack så jätte mycket, du är söt duu !!!

& jag saknar, saknar, saknar, saknar dig Sofie !

God Jul på dig iaf :) <3<3

Postat av: Christina

Publicerad 2009-12-24 00:43:02

Gratta syrran från mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela