Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

@ skolan

Publicerad 2009-12-15 12:18:45 i Skolan,

sitter i skolan nu och blev precis färdig med ett arbete i personlig försäljning som jag och Mikaela har gjort.
Känns lite bra att det är klart. Efter denna lektionen har vi bara en till, sen så är det the end of the day. Det blir en tripp till Lund för att fixa julklapp (läser min syster borde Du vara väldigt nyfiken! ;) ) och sen så ska jag träffa Baloo, Jénny och förhoppningsvis Emma :) Jag hoppas att det blir fika!

Nu när jag endån pratar om mina vänner så måste jag bara:

GRATTIS TILL KÖRKORTET BALOO!!!!!

Nu önskar jag mig tre passagerarkort i julklapp. Jag menar, man måste ju ha olika för olika chafförer, HAHA!

Vad hittar Ni söta läsare på annars idag?

Nu ska jag kika vidare här, sen blire off!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-12-18 18:47:15

taaaack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela