Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

ARN

Publicerad 2009-02-08 23:24:59 i Allmänt,

Shitpappa...jag är helt tagen!
ARN var så bra!!!
Jag såg som sagt 1:a igår, Tempelriddaren, och den tyckte jag var bra liksom.
Men Riket vid vägens slut var mycket bättre. Okej nu kanske ni tycker det verkar helt konstigt, vadå gillar sofie sånna filmer? Historiska svenska filmer? Det är vel inte något Sofie kan gilla?!
JOOO FÖR DET ÄR DET!
Jag älskar sånna filmer, dock finns det ju inte så många...inte som är svenska, för det är det som gör det så bra!
Är det någon av er som har sett Snapphanarna? En sån julgrej som visades på SVT 2006?
SÅ BRA, JAG LOVAR!!!
Det är ju i ungefär samma stil som ARN, fast snapphanarna är mer...skånsk. HAHA xD
Men ja, ni vet iaf nu, att ARN är en film jag tipsar er om!
Nu så ska jag gå och sova, skolan imorgon, och prov också...det känns ju bra, jag som knappt har hunnit plugga. Men så kan det gå, om man är sjuk om helgerna. Men ha det så bra, och sov så gott!

GOD NATT!


Klicka på bilden, så kommer ni till SVTs hemsida, och kan se trailern för Snapphanarna!

Kommentarer

Postat av: amanda , you know , grannen , ring a bell ?

Publicerad 2009-02-14 15:55:50

bara för att du såg snapphanarna första gången hemma hos mig (A) ! hahahahahahaha :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela