Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Förklaring

Publicerad 2009-02-24 18:49:33 i Allmänt,

Hejhopp!
Jag lovade en förklaring, till varför bl.a Olas grattis inlägg kom upp idag, och ja, here it comes!
Vår dator har fnatt på riktigt, och ja, datornissar ni kanske har räknat ut att det är virus, och ni som inte har gjort det, så kan jag meddela att det är virus. Dock inget som visas på virusprogrammet, men ja, vi är helt säkra på att det är det!
Inte är vell min bror ett datasnille för inget va?!
Så MSN funkar inte,  så där kan jag inte vara aktiv. Interneten flippar som tusan när jag väl sitter här, och ja inget funkar som jag vill, vilket leder till att jag inte kan vara så aktiv. Så jag vet inte hur mycket jag kommer blogga framöver, om det vill fixa sig med datorn eller inte, men jag ska försöka blogga så mycket jag kan i skolan. Och liksom, vill ni mig något, så är jag just one call away, eller ett sms eller ja, sådära. Ni kan också mejla, för mejlen kollar jag varje dag i skolan. Sedan glöm inte att jag har facebook också, viktigt viktigt!
Men bara så att ni vet, varför min blogg är som den är och ja, bara ni inte tror att jag dissar MSN eller så, för ja, det vär där hela alltet började. Och tro mig, vi har verkligen försökt allt, men det vill inte som vi vill.....
Men nu vet nu iaf, så att ni inte tror att jag har gått och blivit värsta dissaren på msn och häär, och sådära. Men som jag sa, jag ska försöka hinna kolla allt i skolan och så :)
Nu när jag endån sitter här, så kan jag ju meddela att kära Ola har gått och skaffat sig blogg (klicka på bilden nedan så kommer ni dit), vilket jag tycker är väldigt roligt faktikst. Värsta superuppdatteraren är vad han är och roliga inlägg skriver han också.Vi gör honom större än typ, schulman nu vaaa?! :D HAHA, ja, jag gillar att han bloggar iaf. Nej men nu så ska jag publicera detta, så ni verkligen får veta, varför det ääär som det är. Ha det så bra, tills nästa gång, jag kan blogga. HAHA
Tjingtjong!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-02-25 20:08:50

åh, vi hade med det där viruset (antagligen, eller så är det någonting annat?) för ett tag sedan. Fast vi kunde iof vara inne på internet OCH msn om vi ville. Iof kanske det berodde på att vi inte fick hela viruset eftersom att vårat virusprogram plockade upp de stora delarna av det. så tack gode gud för det , annars hade det varit jag som förstört våran dator p.g.a en jävla länk som jag var tvungen att öppna. :o hehe

Postat av: balle

Publicerad 2009-03-02 14:19:27

HAHAHAHAHAHAHAHAH!xD



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela