Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Förkylning

Publicerad 2009-02-06 10:22:22 i Allmänt,

Tjingtjong!
Nu sitter jag häär, och har lektion. Och så snorar jag!
Jag HATAR att vara förkyld -.-
Det är något bland det värsta som finns. Att ha problem med att andas, och inte nog med det, så känns min hals som om där är en motorsåg i den, haha, eller nått. Det gör iaf ont, men ja, I SURIVIVE!
Ikvällså blir det Torp till Jessica med 9:abn tjejerna, trevligt värre. Dock sover jag inte hos fröken Sidenros eftersom ja, jag är förkyld och behöver inte smitta ner mina kära små vänner, med mina nysattakter om nätterna, höhö
Nej men nu så ska jag och Mikaela jobba vidare, men ha det bäst!

Love // En förkyld Sofie

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-02-06 17:36:39

svar: dukitgt :D men äkta lack jag blev när de två

ställde mejj framför mejj, jag är faktikst liten xD

de små ska stå längst fram så de syns, faktiskt (a)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-07 20:56:11

Krya på dig snutt <3

Postat av: Sandra H

Publicerad 2009-02-07 23:25:48

Krya på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela