Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Godnatt

Publicerad 2009-03-01 00:41:01 i ,

Nu så tänkte jag lämna datorn för att läsa en stund. Jag läser som sagt "Expert på att rodna" och ja, den är såå bra.
Katarina von Bredow är så duktig författare, eller författarinna man kanske säger, men ja, hon är så bra!
Om ni vill läsa en bra bok någon gång, så tipsar jag om hennes.
5 av 5 toasters, kanonbra, BEEEEENJAMIN!
(Min & Martinas replik!!!)
HEHE, dock är helt på väääldans Mattias humör nu när jag ska stänga av. Hittade massor av fina bilder på honom på finest.se, så jag tänkte bjuda på en fining-bild här i bloggen. Snällt va?!
GODNATT!



hehe, jag kunde inte hålla mig till en, så ni får två till....





Jag tycker om honom också, okej?!

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-03-01 14:48:46

ohjaa, den boken är massa bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela