Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Idolers bloggande

Publicerad 2009-02-10 11:16:51 i Allmänt,

Vet ni vad jag har konstaterat? (Jag har för mycket fri tid, jag vet! xD )

Att Matte, ni vet hans om står för M:et i EMD?! :D
Ja, han är väldigt duktig på att blogga. Iaf om man jämför med Danny och Erik.
Och jag tycker det är väldigt bra, väldigt väldigt bra. För liksom, dom är inte ute nu och promotar, utan satsar stenhårt inför melodifestivalen, och i just dom lägena, så är det väldigt viktigt att man är mån om sina fans. Ola är också sån, han har bloggat en del på sista tiden, och jag tycker det är väldigt bra. Man behöver kanske inte skriva värsta långa romanerna varje gång, men iaf visa att man bryr sig. Och det gör Matte, i just EMDs fall. Och Ola, i Olas fall. Men ja, han är ju inte med i något band, så därför är det ju bara han som kan blogga. Men ja, ni fattar tanken!
Sedan den 4:e Ferbruari så har Matte bloggat 5 gånger på expressenbloggen, och på EMDs hemsida, så har han hunnit blogga två gånger, sedan den 4:e. Erkänn att det inte är illa pinkat, för en man i 27 års åldern som samtidigt har hunnit vara i Åre och gigga med Rix och haft ett nattgigg på Cindrella och en massa annat ovanpå deet?!  :D
Liksom, ja jag tänkte bara påpeka, att det är bra gjort, och att det är en viktig sak, att ta vara på det man han.

Och Ola då, han har inte bloggat lika ofta, meeeeen, det kan ju vara lite svårt om man har legat dygrak i sängen i 6 dagar i influensa. Men nu så, nu är det spurt på herrns bloggfingrar. Och as you know (om ni läst min blogg vill säga) så kan han vara duktig, på att skriva romaner till bloggar också. HAHA, nej men liksom, allvarligt, det är viktigt det dära, att ta vara på det man har.

Jag som fan till båda två, blir väldigt glad av att läsa det iaf. Vissa kanske bara ser det som en liten sak, men ja, jag tycker att det är viktigt iaf :D

Nu tänkte jag faktikst kila ner och äta lite lunch (ni vet det som hände förra veckan med Drama lektionen?! Favorit i repris denna veckan!) för ja, jag måste kila till tåget om 50 minuter. Men som sagt, ta vara på det ni har!

Love Love // Sofie


Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning
Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning
Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning Bloggning


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela