Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Imorgon

Publicerad 2009-02-15 14:40:56 i Allmänt,

Hejhopp!
Nu är det söndag igen, och ja, inte är jag särskillt ledsen för det inte. Det brukar vara att när det är söndag, så är att alla är halvtrötta och vill inte att dagen ska ta slut. Men så är absolut inte jag idag. Jag vill att dagen ska ta slut, så att det kan bli måndag. Och nu tänker ni säkert : What? Är människan störd eller?
Ja jo, lite kanske, men ja, imorgon då händer det grejjor. Jag ska bla. sätta mig på ett x2000 för andra gången i mitt liv, och det tåget ska ta mig till, ja vart då? PRECIS, Linköping! :D
Wihow, jag ska till Martina imorgon, och jag längtar sååå. Men även om jag vill att denna dagen ska ta slut, så får jag ju ta vara på den. Packa borde jag göra, bestämma vad jag ska ha med mig, och inte med mig. Sedan så borde jag plugga lite Matte också...jag har missat två matte-lektioner denna veckan, så ja. Anders (min mattelärare då alltså) trodde jag hade skolkat ifrån lektionen i fredags. Jag och Mikaela mötte honom i trappan, så stirrar han mig i ögon och med världens allvarligaste ton : Var var du på lektionen?! *stirrar sönder mig*
Jag : Hos tandläkaren....
Anders : jahaaaaa.......*går*
HAHA, jag hade faktiskt medddelat om att jag inte skulle komma, men ja, jag kan inte begära för mycket liksom.
Så några tal borde jag allt räkna idag. Dock kom jag nyss på att jag har glömt miniräknaren i skolan, nej nej nej :(
Illa illa illa, men ja, jag får vell försöka överleva endån.
Ja, igår jag kan ju berätta lite om igår. Martin och Jenny kom igår, vilket var väldigt trevligt. Mats (min mosters sambo) konstaterade bra saker om Ola."Det är något med Olas låtar...dom liksom fastnar, och det är Det som gör dom så braaaa!!!"  HAHA, han förstår allt Mats alltså! :D
Well, det var ju andra deltävlingen i Melodifestivalen igår, om ni missade det. Måns Zelmerlöw och H.E.A.T. gick vidare till final, och Amy och Lili & Sussie gick vidare till Andra Chansen!
Jag tyckte Måns låt var riktigt bra, jag nynnade på den hela kvällen igår. HAHA
En annan viktig sak att berätta är att igår, så var det ett år sedan Ola medverkade i Melodifestivalen och stod i ABB-arena och sjöng Love in stereo för första gången för hela svenska folket. Det är sjukt, att det har gått så fort! :o
Men ja, okej nu så ska jag plocka fram matteboken, och räkna några tal. Ha det så bra! :D

Love // Sofie



Bild lånad av Gylleneskor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela