Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Onsdag

Publicerad 2009-02-25 20:30:55 i Allmänt,

Idag är det onsdag (datorn funknar någorlunda nu btw) och det är bara två skoldagar kvar denna veckan. Det är ju sjukt vad veckorna går fort. Imorgon är det en vecka sedan Stockholm, det om något är ju koko. Och jag saknar Martina, bara så att ni vet det liksom. Så jaha, här sitter jag en onsdagskväll och har det trevligt. HAHA, det beror på om man tycker att plugga är trevligt men mjaa, det är helt okej. Jag borde plocka fram Småföretagandet också, men jag orkar verkligen inte. Just nu så vill jag bara gå ner till systeryster som är häär. Men jag får överleva!
Jag sitter iaf med mitt bransch och produktkunskaps arbete just nu. Töntig som jag är, så valde jag att skriva om Digiloo-biljett, vilket i sig blev ganska så bra. Jag tror ju lätt att Jerica kommer att tycka att min framsida blev kanonsnygg, för Ola tar inte alls upp hela vänstersidan, nejdå, inte alls. HAHA, jag kan faktikst inte hjälpa att pressbilden passade så bra där, och ja, det är ju inte fel igentligen, för Ola ska ju faktikst medverka i Diggiloo 2009. Så helt fel på det är jag inte!
Men ja, datorn funkar som sagt någorlunda nu. MSN funkar dock inte, och som jag skrev i inlägget om förklaringen så ja, mejla eller nått, om ni vill ha tag på mig. Nej men nu så ska jag avsluta mitt arbete, och mejla det till Jerica. Tror jag.
Hur har eran dag varit?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela