Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Betyg

Publicerad 2009-01-08 10:49:46 i Skolan,

Heeeeejsan! :D
HAHA, varför blir det att jag bloggar oftare när det är skola, eller ledig? HAHA xD
Anyway, jag tänkte skicka iväg ett inlägg till, när jag endån är i skolan.
På tal om skolan, så hade jag Försäljning & Service innan, och ja, innan jullovet så skrev vi prov i det, och vi skulle få se det idag. Och ja, he he ho ho hi hi, gissa vad jag fick?! :D

MVG, SCHALALALAAA! (8)

MVG på provet, vilket i sig betyder att jag har fått MVG i kursen. Gissa om jag blev glad?! :D
Jag har sagt det förut, men liksom, på Linåker så hade jag "bara" VG på mina flesta prov, i know, VG är ett bra betyg, men liksom, ja det finns ju bättre. Men nu, när jag går på Nic och gymnasiet, så känns det som om allt går såå mycket bättre!
Jag har ingen aning om varför, att jag är duktig (det låter helt ego att säga..) eller för att det är lättare än på Linåker, jag vet inte, men det känns väldigt bra iaf! :D

Nu så ska jag ha Datorkunskap, och där är det viktigt att göra det man ska!
Ja, huvudsaken med inlägget var att berätta om mitt betyg, för jag blev stolt över mig själv när jag fick veta!
nej, men plugga var det!

Love Love // Sofie

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-01-08 16:07:37

åååh, vad roligt! :D

GRATTIS sofieee! :D <3

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-08 16:17:55

Grattis igen! :D

Du är så duktig Sofie (:

<3<3<3

Postat av: Christina

Publicerad 2009-01-09 14:14:05

Grattis!!

Känns som om du hittat ditt område på gymnasiet.

Vardagen här igen.

Ligisten och sjuklingen håller mig sysselsatt.

Saknar dig kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela