Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Discodaggarna, Erik Hassle & Rockbjörnen

Publicerad 2009-01-21 21:44:58 i Allmänt,

Nu är jag sur...
Som ni kanske vet, så var det tänkt att jag,Emma,jénny och Turkland skulle på bio på fredag och se Discodaggarna. Trodde vi ja!
Men nej, nu visar det sig, att den visas EN gång på fredag, då det är premiär, och det är klockan 15:00. VAD ÄR DET FÖR FÖRBASKAD TID?! Visst att det är en barnfilm, men liksom, den är faktiskt inte i stuk med Mamma Mu, och Spöket Laban, som brukar visas vid dom tiderna. Så besviken jag blir....

DOCK så har jag ju något trevligt att det är Rockbjörnen imorgon. Dock är jag nervös, inteför hur det kommer att gå för Ola. Jag hoppas verkligen, jag hoppas hoppas hoppas, att han vinner iaf en. Antingen "Årets manliga artist" eller "Årets låt", för i dom kategorierna tror jag att han har mest chans. Men jag hopps på alla, men i dom tror jag att han har störst chans. Jag vet, jag sak inte dit, jag ska inte vara på Cirkus, och se det live, men endån, jag är så, jag längtar!

Föresten, här är ett klipp, där Erik Hassle, har tolkat Olas Feel Good



Vad tycker ni?
Jag tycker att det är en väldigt bra tolkning, om jag ska vara ärlig. Dock kan ingen göra Olas låtar som Ola, men ja, jag gillar den iaf! :D
Nej, nu så ska jag publicera häär. Ni får ha det bäst, så ja, jag lär ju blogga imorgon!
Godnatt! // Sofie

Kommentarer

Postat av: Jénny

Publicerad 2009-01-22 20:42:54

Ärligt, så var verisionen skitbra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela