Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Kväll

Publicerad 2009-01-12 21:22:11 i Allmänt,

Tjohejsan! :D
Nu sitter jag här, här hemma och inte i skolan och tänkte blogga. Gulligt av mig va?!
Idag har det inte hänt så mycket i mitt liv, inte sedan jag bloggade sist.
Jag hade den dära mattelektionen med Anders, och nuuu känns det mycket bättre kan jag säga. Även om jag tycker att det är lite svårt, men ja, man kan inte vara bra på allt.
Oj vad ego det lät, men liksom, man har ju områden som man är lite mindre bra på, och grafer är det området, som inte är min grej. Men ja, jag ska göra så gott jag kan, mer än så kan man inte göra!
jaha, vad har jag mer gjort idag då?
Jo, jag somnade på tåget hem från skolan, jag han t.om drömma under den tiden. Att Ola svarade en massa i gästboken, och hade bloggat på hans hemsida...helt mysko!
Och liksom, vad sov jag , en kvart. MAX. Det är mysko det dära. 
Dock kom jag hem till en besvikelse vilket var att han inte hade bloggat, och han hade inte varit inne och svarat på någonting i gästboken heller..haha, som det kan gå!
Och jaha, vad har jag mer gjort? Sett lite på One Tree Hill och så åt jag och min bror innan. hehe :)
Jag har hunnit baka en kladdkaka också ikväll, men nja, den blev inte så bra. Inte som jag hade tänkt mig, tyvärr!
Men ja, jag överlever. Om en timme så börjar Prison Break, ihh jag älskar den serien!
Och nej, jag är inte alls en serienörd, inte alls, nej nej. Cityakuten, Prison Break, One Tree Hill (OTH) och så ska man absolut inte glömma den svenska serien : ANDRA AVENYN!
Bra serie, verkligen. Dock är den nog väldigt svår att förstå, om man inte sett den från början. Vilket är typ, omöjligt, för avsnitten från första början finns inte på SVTs hemsida, och ja, man kan ju kanske ladda ner, men ja, jag gillar serien iaf.
"Fem toasters utav fem, KANONKUL. BEEEEEEEENJAMIN!" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
Juste, jag måste säga en sak innan jag publicerar denna också, det är ett halvår sedan Ola var i Landskrona!
Den dagen var sjukt bra, ren lycka, som Martina förklarade det. Och jag saknar den dagen, jag saknar värmen, jag saknar alla som var där och jag saknar Ola!

Nej, men nu så tänkte jag publicera detta, om mitt internet vill som jag vill...
Ha det bäst, och ännu en gång : GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CHRISTINA!

Looove // Sofie


Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-13 18:58:52

Andra Avenyn avsnitt 140!! Kolla, Nu!! Lovar, det händer mycket; spännande och...eh...intressant!



Puss<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela