Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Ola : Jag lipade som en femåring!

Publicerad 2009-01-23 15:42:45 i Musik,

Tjenare! :D
Nu så funkar det som jag vill igen, tjoho för det.
Japp, idag är det fredag, juste fredagen den 23:e Januari. En dag, som är en "dagen-efter"-dag, en "det-är-x-antal-månder-kvar-tills-y-blir-z-år" och "dagen-innan"-dag. HAHA, en mycket "dagig"-dag!
HAHA, ja, för det första, så är det ju dagen efter Rockbjörnen vilket har varit en stor händelse iår. Ola vann, för årets låt (vilket ni nog inte har missat...) och ja, jag är så stolt över honom. Han är bäst! :D
Och så är det ju såhär då också va, att det är exakt en månad kvar till Ola himself blir 23, hoho, han blir 23 år  den 23:e Februari, HAHA xD
Well, sen så är det 4 månader kvar till jag blir 17, tjoho, och sen så är det 11 månader kvar till Emma blir 19. DET NI! ;)
Grattis till oss alla tre, i förskott, eller nått! haha xD
Det gäller ju att vara ute i god tid....HAHAHAHAHAHAHA xD
Den 3:e och sista kategorin, för att vara en "dag"-dag, det är att imorgon, så är det två år sedan jag tog av min tandställning? fattar ni?! TVÅ ÅR SEDAN?! :o
Det är galet alltså, det är galet vad tiden går fort. Det är ganska så skönt att vara utan den, men samtidigt, så saknar jag den lite ibland. För den var bra till vissa saker. Well Well! :D
Imorgon så blir det Malmö med Emma,Junior, Baloo, Tukrland, och titta på på "Discodaggarna" och lite så. Roligt tycker jag! :D
Well, nej men nu så ska jag publicera detta, och om en halvtimme börjar OTH, så jag får nog slå mig ner vid TVn snart.
HAHA, men ha det bäst, tills jag bloggar, the next time! :D

Love Love // Sofie





Här har ni en liten intervju med Ola, efter att han hade fått veta att han faktikst vann pris, för årets låt, Feel Good
Han är så glad, det bara lyser om honom. Han är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela