Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Skolan, igen...

Publicerad 2009-01-19 12:45:11 i Allmänt,

Hejhopp!
Nu sitter jag i skolan, och fryser som en apa. Här är så förbaskat kallt!
Ihh, sofie goes isbit, eller nått. Well, ja annars är det bra.
HAHA, jag är impad av mig själv alltså, jag är verkligen uppe i tid när jag ska till skolan. Idag gick jag upp 3 minuter tidigare (det låter kanske helt lite!) för att det inte var lönt, att sova dom sista tre minutrarna. HAHA xD
Det låter lagom stört, men alltså...innan var jag den som alltid tänkte "ja, men 5 minuter till, det är lungt". Och så tänkte jag så, tre fyra gånger / morgon, så gick jag upp alldeles för sent, och fick stressa. Men nu slipper jag det! :)
Sjukt skönt att kunna dricka mitt té (så som alla andra dricker sitt kaffe!) utan att stressa. Verkligen!
Och att kunna äta frukost, tills jag verkligen blir mätt och sådära. Det känns bra iaf! :D
En annan sak som känns bra är att jag fick MVG i Administation.  Det känns så sjukt bra! :D
Ja, jag ville bara berätta, för jag blir så stolt över mig själv, för en gång skull!
Well, nu så ska jag lyssna på vad vår lärare har att säga. Ny kurs, Näthandel A .
Länken är mest för att jag själv ska komma ihåg det, men vill ni se mina uppgifter, så kolla ni! ; )
haha xD
Nej nu så ska jag publicera detta. Ha det bäääst!

// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela