Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

uppdate från stockholm

Publicerad 2009-01-22 22:51:35 i Musik,

Mihow, jag har nyss fått en uppdate från stockholm, av min bästa vän. 
Sjukligt bra hade det varit, Martinis var glad, Anna var glad, OLA VAR GLAD , Johan Palm hade varit söt, Martina hade stött på min man, och ja liksom, ÅHHHHHHHHHHHHH! :D
Nu så ska jag kila ner, ta lite nässpray och sen försöka sova. jag kan ju dock inget lova...haha, jag är alldeles för sprallig för  att kunna sova igentligen. Men ja, man ska ju upp till skolan imorgon!
hehe, men ännu en gång :

GRATTIS TILL OLA!!!

Här kommer lite bilder, som jag lånat av aftonbladet



Ola med sin nalle! :D


Ola uppträder med Feel Good


Fans, i alla dess sorter.
Jag tycker att jag skymtar både två skåningar och en östöting? :D haa ;)


Nej men allvarligt nu, GOD NATT! <3

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-01-26 19:37:13

:O:O:O:O:O

Hallå?!?!?!?!?!?!?!

Den där bilden skulle ju vara heeeeeemlig, för den är HEMSK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela