Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Helsingborgsfestivalen

Publicerad 2009-07-24 22:05:06 i Allmänt,

Godkväller söta läsare!
Det bar av till fina helsingborg idag med Emma och henns kära vän Sara idag.
Trevligt värre tyckte jag. Vi gick och tittade lite överallt, och dagens place blev; COMVIQ-BILEN!!!
Och just NU så är Emma skånes snabbaste på att smsa utan T9. HÖHÖ, just so you know! (Erkänn att du gillar att jag skriver om det Emma?) Ja, som sagt, det var mysigt i alla fall. Om man bortser från regnet.
Tog tåget som skulle gått vid halv sex, som inte gick föräns kvart i (varför alltid dessa förseninar?!?) och var hemma lite efter sex. Mötte lite mindre nyktra människor påvägen hem, och ja......gillar man att ha en badring á la anka runt midjan som 19-åring, så fiiine. HAHA, det såg roligt ut i alla fall. Väl hemma mötte jag en mekande Kenny (läs; systerspojkvän!) och föräldrar som hoppade in i bilen. Yeeees, det blev pizza idag! SÅ GOTT!
Nu sitter jag i alla fall här, väntar på att pappas mejl ska skickas (såhär 5341465847 bilder -.-) och sen så blir det nog en film. Vad som händer imorgon vet jag inte, mer än att......*trummvirvel*


MIN BÄSTA VÄN FYLLER NITTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis Martinisfinis!!
& liksom, Ni borde gratta henne också tycker jag, så kila in på hennes blogg;
http://tusenstjarna.blogg.se och skriv en liten kommentar vettja. I know she will be happy for that!


Jag avslutar i alla fall med ett litet klipp med the M-man! (youtube, jag gillar youtube!!)
Jag gillar verkligen när han kör den låten. Han är så duktig Mattias!
Eller vad tycker Ni?




Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-25 13:37:32

öööö okej !

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-07-26 19:17:02

ey Sofie, jag är segast på din kommentar på bloggen nu då men .. bättre sent än aldrig kanske ;)



sv: ohja, liiiiiiiiseberga var mycket bra minsann ! :D

& det är skillnad på 1 år & 2 veckor, som det nu tog innan vi sågs igen ! :D:D haha, det var bra !



Tack så mkt ! jag tkr du har en väldigt fin design oxå ! :)) <3

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2009-07-27 00:05:31

Aah, mitt klipp där ju :D Moments alltså (Y) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela