Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Nattligt bloggande är ju kul

Publicerad 2009-07-16 01:53:51 i Allmänt,

Tjohejsanhoppsan!
Här sitter jag och klockan är tio i två. Skitbra Sofie!
Eller inte.......
Men ja, min dag har varit bra i alla fall. My oldest friend Sara, har kommit him från Italien vilket gör mig glad.
Det märks när hon är borta. Ingen som skriver som offline på msn längre liksom 8) HAHA, nej men jag har saknat dig!
Vad har jag annars hittat på idag då? Joo...jag har handlat. HAHA! Och så bakade jag lite, och sådära. Och nu ikväll var Sandra och Kenny här. Kenny skulle vaxa bilen och Sandra ville ha kaffe. HAHA!
Bilvaxningen gick bra men kaffet gick det sämmre med. HAHA, är man inte kaffedrickare (jag dådå) blir det inte alltid så bra när man ska göra det till andra. Jag och Sandra såg det programmet på femma om produktionen till den nya Harry Potter filmen vilket gjorde oss sjukt sugna på att se en redan utkommen film. Så ja, ikväll blev det; Den flammande bägaren. Åhhh, jag bara älskar dom filmerna. Och längtar tills vi ska se den nya. Vilket jag ska göra med min familj! :D
Mysigt värre och det har blivit en liten tradition av det faktikst. Sis & Kenny åkte hem vid 1 och jag fastnade här. Nu ska jag dock sova för imorgon blir det äventyr med Emma. Sjöbo marknad it is! Men ha det så fint sålänge, så hörs vi!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela