Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Racer-Sofie

Publicerad 2009-07-30 21:42:18 i Allmänt,

Tjohejsanhoppsan!
Denna veckan har varit....bra. Till viss del.
Vissa saker är mindre bra, och vissa saker är mycket mer bra.
Varav en av de bra sakerna är att jag faktikst har börjat övningsköra. Tjohooo säger jag! :D
"Blinka" "Tryck ner frikopplingen och växla till trean" "Sväng vänster" "Sväng höger" "BROMSA!!!"
Jag känner mig sjukt duktig faktiskt och det där med dragläge är inte såå jättesvårt när man väl lär sig var det är.
Men tja, jag påstår verkligen inte att jag är gudomligt bra. Det är ju min första körlektion liksom. Men det är något som är bra! En annan bra sak är att jag har haft två års dag med Emma. Och med Baloo & Turkland! :) Tiden går fort när man har roligt vettni! :)
 
En annan sak som är bra är att det snart är helg. Vilket innebär äventyr. Dock är det först och främst fem års kalas för Kajsa hemma hos familjen Andersson/Lindbom. Nyhemmkommna från Taiwan är dom, så det ska bli roligt att ses. Har inte blivit det på sisådär åtta månder. Vilket är lång tid, för att inte träffa sina kusiner och sin moster. Anyway, kalas på lördag, sen så blir det en trip till Halmstad och ser några pojkar. En blond, och två brunetter. Ni får själv gissa vem det är. Jag har ju aldrig såhär träffat dom förut 8) HAHA!
Ja, efter att det har varit deras time, och ja vi känner att vi är klara i Halmstad blir det tåg upp till Göteborg med vännerna för att äntligen träffa Frida. Fina Frida som jag inte har träffat på över ett år....åhh, I hate avstånd. Men ja, på Söndag är det dags i alla fall. På söndag är det även tid att träffa Jesper, Fridas pojkvänn. MOAHAHA, han anar inte vad han ger sig in på med att godkänna att det flyttar in fyra galna skåningar i deras lägenhet i två dagar 8) HAHA, nej men såå farligt är det inte. Men ja, som sagt det blir Fridas place Söndag-Tisdag. Då vi på måndag går på Liseberg och går på allsången. Ska bli roligt i alla fall :D 


Nu sitter jag i alla fall och tittar på slutet av HSM 3. Jag älskar den filmen!

Nu ska jag kila ner och ta ett glas cola i alla fall, och sen..vad som händer sen vet jag inte!

Love.
S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela