Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

The Jönssons - Let´s schtek!

Publicerad 2009-07-02 22:17:40 i Allmänt,

Hejhopp!
Nu när det äntligen har kylt av lite tänkte jag att jag faktiskt kunde blogga en sväng. Trevligt va?
Dagen började med en seg uppgång (vadå att jag är tidsoptimist?) och sen så blev det ica-frukost påväg till jobb.
Väl MED jobb så satte vi oss i bilarna och brummade upp till Helsingborg och gick på fredriksdal. Ganska så mysigt faktikst, och det var sjuukt stekigt vill jag då lova. Sen blev det donkenkäk innan vi åkte hem igår. Hur kan 8-åringar äta så fort egentligen? Det tog två sekunder, sen var happy mealen borta. HAHA! Fasst det är ju så det går om man är hungrig..
Sen brummade vi hem igen, och vi hade allsång i vår bil. "Tommy tycker oooooooom mig" (8) HAHAHAHA!! Roligt det dära. Lämna lite barn i tågarp, sen him till Billeberga där vi släppte av resten, haha, ett barn 8) Lite toabesök (gudomligt bra om man är kissig vill jag lova, för er som missat!) och sen körde Emelie och Jenny mig och min kollega (HAHAHAHAHHAHAHA, det där känndes sjukt att skriva!) Sandra hem. Tack för det säger jag!!
Väl himma blev det snabbt ombyte, lite förhandlingar med mamma o pappa och sen blev det schtek. HAHA, läsa i en timme, sen kom min söta pappa och joinade mig i schtekandet. HAHA, öhm, vattenflaskor är bra om man är varm!
Lite stekande till, haha, dock utan pappa, han fixade inte värmen (hur ska han då klara turkiet har han tänkt?) och vid halv sex kännde jag mig lagom grillad, så då blev det en dusch och sen var farbror och hans fru här. Vilket dom fortfarande är!
Trevligt säger jag. HAHA, sen blev det ett samtal me Jénsan, där vi konstaterade att det var JÄTTELÄNGESEDAN vi sågs! :o Visst, vi har pratat i telefon och så men alltså.........jag vet inte riktigt när det var sist. Skolavslutningen? Nej, för jo....eller alltså, jag vet inte. Vi ska ses imorn i alla fall, för då bär det av till Trelleborg. HOHO, Hamnfest där vettni!! :D
Hamnfest med fiiina EMD-pojkar och fiiiina flickor. Men ja, sen på Lördag så händer det bästa. För vetni vetni vetni? (Nej, jag har ju inte berättat det än! HAHA!) MARTINA KOMMER TILL MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liksom, min bästa vän kommer hit och inte kan man vell vara lyckligare än det? Och liksom, ihhhhh!!!!
Det kommer att bli fett fett fett, säger jag. Nu ska jag dock planera lite med fröken gustafsson, och sen blir det bedtime. Kanske, ja, nej eller? HAHA, beslutsångest. Men ja, avrunda här, jaao!

LOVE.
S.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-03 13:48:50

Men det e ju det rätta ordet när vi jobbar, jag e ju din kollega då ;). Men det var trevligt i fredriksdahl iallafall :). Men vi ses ändå någon dag fast att vi inte jobbar ihop längre! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela