Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Ibland tycker jag synd om Er

Publicerad 2009-06-17 22:52:48 i Allmänt,

Helt ärligt, så tycker jag det. Synd om Er som dag in och dag ut går in här och kollar bloggen, och så uppdatterar jag inte.
Det är väldigt dåligt egentlien, men redan från början när jag startade denna bloggen så sa jag att jag inte skulle orka/hinna/kunna uppdattera bloggen varje dag. Och ja, så har det blivit. Jag har mina peridoder då jag bloggar åttahundrafgemtioelva gånger på en dag, och då jag nästan aldrig bloggar. Så ja, Ni får leva med det, men jag tycker endån att ni är gulliga som kommer in här och läser. Tack liksom!

Men ja, vad har hänt sedan sist? Okej, sist jag uppdatterade var om Mattes nya låt, men innan det? Ja, då var det Palm. Men ojj, det var ju längesedan. Gaah, jättelängesedan. Men okej, min bror har tagit studenten (IP06, SCHALALALALA! (8 ), Emma har tagit studenten, Frida har tagit studenten, och sist men absolut inte minst, min bästa vän har tagit studenten. Jag är så stolta över Er, det ska Ni veta. Att klara av så många år i skolan, det är verkligen inte en dans på rosor, och det är starkt att klara av alla åren. Men ja, grattis!!

SEDAN MÅSTE JAG OCKSÅ PÅPEKA ATT MIN KÄRA VÄN MARTINA "BALOO" "BE...." JARESTIG HAR FYLLT 18!!

Jag har ju också börjat jobba nere på försammlinghemmet, vilket är väldigt roligt. Jag, Sandra och Jenny är ganska så koko tillsammans, men det gör det så roligt. Därför gillar jag att jobba hos Jenny! Eller ja, det är ju för Lars vi jobbar egentligen, men vi jobbar ju MED Jenny. Och det är galet roligt ska Ni veta. Även om Jenny är tio är äldre än oss, så kännsdet inte så. Och vi har lärt känna varandra så bra på de 5 åren (jag tror det är fem år!) och liksom, det gör mig så glad. Hon lyssnar alltid, och man kan alltid skratta med Jenny. Det är verkligen jättebra, och jag säger det kanske inte allt för ofta, men ja, Jenny är så otroligt bra och jag är glad att hon finns i mitt liv. Sandra har jag kännt sedan dagis och öhhhhm, vi två är inte normala någonstans. But I still love her!

Annars då, vad händer i mitt lilla liv? Ja öhm, jag jobbar nu i två veckor framöver. Det är midsommar på fredag då min bror fyller 19 (grattis bigbro!) och sen så fyller jag själv 17 nästa vecka. Grattis till mig själv. Samma dag fyller även Tilda och Linn (Ola-fan) år. Nästa vecka släpps också Olas nya singel, Sky´s the limit. Glöm inte att titta in "Allsång med Lotta Engberg" på Måndag den 22;a klockan 20;00 på TV4. Då blire liveframträde och väldigt mysigt, I guess. Allsången med Lotta var jättemysig förra året, så jag hoppas det blir lika bra i år också, för de som ska dit.

Okej, detta blev ju ett ganska så långt blogginlägg i alla fall. Nu så ska jag stoppa in en bit chocklad i munnen och njuta, för snart är det godnatt och upp och jobba imorgon!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-18 18:58:37

Ne man kan ju inte direkt påstå att vi e normala ihop ;)

I love you too! <3

Postat av: Martina

Publicerad 2009-06-20 13:31:28

jamen glöm bort mig bara! :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela