Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Baby godbye baby farwell (8)

Publicerad 2009-03-01 16:26:16 i Allmänt,

Idag är det söndag, vilket innebär sista dagen på helgen. Jag vaknade vid 11 imorse, och låg kvar i sängen och läst till halv tolv. Så nu har jag läst ut "Expret på att rodna". Sjukligt bra bok, verkligen!
Annars idag så har jag inte hittat på så mycket vettigt, checkat in lite klipp från Mello med EMD som jag hade missat, och har lite planer inför den 14:e då det är final av Melodifestivalen 2009. Ni får själv gissa vem jag vill ska vinna alltihopa! (a)
Ja, annars har jag mejlat till lite olika ställen idag, och önskat massor av saker. Jag har bla. önsakat EMD till Landskronakarnevalen. De har satsat väldigt hårt de senaste åren på artisterna till karnevalen. 2007 var det artister som bla. Måns Zelemerlöw, Danny (som förvisso hoppade in för Darin), Martin Stenmarck mfl.
2008 var det Ola, Sanna Nielsen och Jill Johnsson. Så varför skulle dom inte satsa på bra arister iår? Ja, jag mejlade Olle Larsson (som har hand om det) och önskade Mattias och grabbarna. Det vore sjukligt roligt om EMD kom och röjde Landskrona till sommaren skulle jag tycka. Dock kan ju inget knäcka Olas gig i sommras. IHH, ta mig tillbaka!
Allsången på Natalie är verkligen oförklarlig. Att själv stå och sjunga med med 5 000 pers till Natalie tillsammans med min bästa vän coh en massa underbart Ola-folk, ja oförkligt säger jag bara. IHH! :D
Nej men okej, vad har jag mer gjort idag då?! Jag har lyssnat sönder Molly & EMDs låt, varav rubriken. Baby Goodbye är så fruktansvärt bra, och jag hoppas för allt i världen att det kommer att gå bra för dom den 14:e. HAHA xD
Sedan har jag pratat lite med Emma på facebook och ja, den lyxliraren ska på bingolotto ikväll för att checka EMD! ;)
Men ja, sedan har jag inte gjort så mycket vettigare saker. Ska titta in EMD på bingo ikväll givetvis, för dom ska göra Baby Goodbye, coh vem vet, Emma kanske syns i rutan. HAHAHA
nej nu så ska jag avrunda här, men ni får ha det så bra.
Love Love // Sofie

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-03-01 18:02:59

nejnejneeejj emd lr nån annan bra artist får INTE komma till landskronakarnevalen xD för då är jag på cypern!haha

+ att jippi!!:D emd i bingolotto idag! fast jusste, du hatar ju emd :O (ska jag säga xD)

Postat av: marie

Publicerad 2009-03-01 21:34:56

du kan sjunga baby godbye till din älskling och hans lilla tuffa gäng ;-) hihi nejrå.. de kan komma på en hedersvärd andra plats :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela