Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Biblioteket

Publicerad 2009-03-11 14:52:43 i Allmänt,

Nu sitter jag i bibblan och väntar på  bättre tider. Man måste ju göra något för att fördriva tiden liksom.
Vår svenska slutade halv tre, vilket innebar att jag inte han med tåget, tråkigt nog. MEN, allt har ju två sidor. Det dåliga med att jag inte han med det tidiga tåget, var att jag kommer hem senare. Men det bra var att jag hinner träffa Sara. Det är sjukt, vi går i skolan i samma stad, men vi har inte träffats på arton hundra år! It´s baaaaaaaad!
Men ja, nu träffar jag henne iaf, vilket hon visserligen inte vet, haha xD
Okej, just nu kommer jag verkligen inte på något vettigt att blogga om, förutom att öhm....glöm inte att rösta på EMD på Rix topp 6. Viktigt viktigt!
Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-11 17:11:35

Wiiee!!! Äntligen! :D :D

Hahaha, jag har fått ett helt eget inlägg ( nästan, bort med Rix topp 6 snacket så ;P)



Vi ses kanske imorgon oxå, hoppas! :D

Puss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela