Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

En fin människa

Publicerad 2009-03-01 23:16:04 i Musik,



Jag vet en väldigt fin människa, som jag är evigt tacksam för allt han gjort som faktikst förändrat mitt liv. Och den fina människan är du. Tack för allt Ola, tack tack tack
Du är bäst, så är det bara!
Love // Sofie

Svar:
tack så mkt! Och ni alla har förändrat mitt!


Kram Ola


Ni har inte missat att Ola är en av världens finaste människor va?!
Han är fin fin fin, på alla sätt och vis!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela