Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

I väntan på bättre tider

Publicerad 2009-03-25 10:51:05 i Allmänt,

..så sitter jag och Mikaela i bibblan! :D
IGENTLIGEN, så ska vi läsa Engelska..men alltså....datorerna kallade så på oss, och liksom, vi kan ju faktikst inte svika datorerna? Det vore vell tragiskt, eller hur? HAHHAHAH, nörd I know! :D
Igår vad jag som sagt ledig, och det blev en heldag i Lund för min del. Jag skulle igentligen bara ha ett par jeans, meeeen, tror ni jag hittade några? Nej, precis, det gjorde jag inte. Men jag hittade dock lite annat, basic saker. Leggings, linne och två par skor. Ni lär nog få se bild på allt, om vår dator vill fungera ikväll. Den slutade fungera igår nämligen, och vi tror att det är grafikkortet. Men pappa skulle ringa HP idag och prata med dom, annars lär vi vell behöva lämna iväg den. Den datorn har bannimej varit mysko sedan vi köpte den. SUCK!
Men ja, snart så ska jag och Mikaela sticka till matan, som öppnar om en kvart. Käka lite  (fast vi igentligen inte ska, men anyway) och sen så är det NK, sen är det slut i rutan för min del. Ska till Lund idag igen, först lite shopping med Jéns och sen så ska jag till tandläkaren. Återkoll antar jag att det är, eftersom det är hos tandregleringen. Ikväll ska jag jobba med Sandra och Sara på försammlingshemmet. Dock ska vi bara göra våfflor, men ja. Dock kommer Larsan och Brittan (Prästen & Kantorn) vilja att vi är med på andakten, men njäää, jag dissar nog det. Jag har bättre saker för mig, jag kan ju plugga NK under den tiden. Och Annapanna á la Turkland?! WE NEEED TO TALK OM FREDAG!
Nu ska jag publicera detta, men hoppas att ni har en kanondag!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela