Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag blir gå glad av att läsa sånt här

Publicerad 2009-03-23 20:29:23 i Musik,


Klicka på bilden för att komma till Olas blogg 



Jag vet, nu blir det mycket bloggande på liten tid, men liksom, jag är på så bra humör idag, och jag känner mig något så gaaaaaalet glad. Jag var liksom helt hypad innan jag kollade in Olas blogg och nu liksom, jag blir så glad för hans skull!
Något som han lagt ner så mycket tid på, och som han tycker om så pass mycket, får så bra omdömme och att det liksom, går så bra för honom i och med hur hort han jobbar och liksom, jag säger såhär :

AKHBGADJHBGAJKUDHAJYGEDBUAJHGDVJBAUEGJHDYABJLUNDAPÄKOLÄ,'PÅJRIÖAUEYTG!

Den som knner mig tillräckligt väl vet nu att jag är så glad, att jag inte kan beskriva det i ord. Okej!? :D
Men ja, glöm inte kolla in Olas blogg, för att läsa resten av inlägget, och hey, kommentera gärna också.
Jag vet att han uppskattar det! :D

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela