Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Godnight my lover

Publicerad 2009-03-09 23:01:15 i Allmänt,

Godkväller!
Här sitter jag kvart i elva en måndagskväll och tänkte blogga, trevligt vaa?
Bättre sent än aldrig liksom. Men ja, som sagt så var det skola som vanligt idag, vilket var helt okej. Hade genomgång med Anders om nya funktioner och sånt, och ja, det var svårt. En okonsentrerad Sofie med enorm huvudvärk och enorm hunger är inget bra att börja jobba med kan jag ju säga. MEN lite lärde jag mig iaf. Slutade tio över två vilket innebar att jag han med halv tre tåget, där jag mötte Fille. Han är en schysst snubbe han. Vi snackade lite, flummade och ja, disskuterade Caroline af Ugglas. Ja, hur kunde hon gå vidare i Lördags? Man kan ju lungt säga att jag var i chocktillstånd. Ja, när jag kom hem så checkade jag lite TV och tog det lungt. Vad roligt detta inlägget blir...
Ja, kvällen spenderades till viss del vid datorn där jag och Emma konstaterade att vi skulle bli 50" homiesar, eftersom båda våra familjer har just precis, 50" TV. Jag förhörde Emma på spanska glosor och si si, i´m verry god at it now. NOT!
En annan sak jag och Emma gjorde var att vi bestämmde att hon kommer hit på fredag, eftersom hon åker gratis hit då, för på Lördag kommer det some people och ska checka Mello och bara ha det allmänt mys.
EMD TILL MMOOOOOOSKVAAA! :D
HAHA, ja det ska bli trevlans bananer iaf. Tillslut så loggade Martina in på Face Book och jag blev överglad. Vi pratade, flummade och konstaterade vem som raggar på vem igentligen. HAHAHAHAHAH, stackars lilla tösabit!!
Klockan nio var det cityakuten iaf, vilket var ett känsloladdat avsnitt. Alex och Sarah var med i bilolycka och sådära.
Juste juste juste, man ska inte glömma att öhm, jag är med på bild på Olas blogg. HAHA, stackarn hade lyckats få bort alla sina bilder, men som tur är känner han datorsnillen som hjälpte honom, vilket ledde till att Ola fick rätta till alla bilder igen, i rätt mappar och såntdära. Vill när läsa mer, så gå in på han blogg. Nu så ska jag kila bak såhär en och en halv meter och slänga mig i sängen. Har sovmorgon tills klockan åtta imorgon, JIPPIE! :D
Börjar gör jag inte föräns klockan tio, men ähh, sovmorgon tills klockan åtta är ju för fasiken värsta himmelriket för lilla mig. Men ja, avrunda här kanske?! Detta inlägget kanske inte blev det roligaste jag har skrivit, men ähh, bättre än inget alls. Godnatt!
Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela