Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Landskrona

Publicerad 2009-03-03 11:57:00 i Allmänt,

Nu sitter jag med Sandras dator i knäet och skriver. Det låter trevligt va?! :D
HÖHÖ, jag kan berätta att det är det. Vi checkar Rachel Ray och har ätit lite. Gott kan jag säg att det var.
Well, skolan idag (som endast var typ, 50 minuter?!) var ganska så trevlig, även om vi bara blev fyra personer.
Drama är faktikst ganska så roligt, om man väll kan göra någonting. Nej nu så ska jag och Sandra slå våra kloka huvuden ihopa, och komma på något att göra. Jepp, systrarna Jönsson är faktikst så smarta som vi ser ut! HAHA

Love
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela