Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Systeryster, mejl och rix topp sex

Publicerad 2009-03-02 20:55:41 i Allmänt,

Godkväller! :D
Nu sitter jag här, och ska blogga i min egen blogg. Har gästbloggar hos en annan idag, vilket var väldans trevligt.
Dock förstår jag inte riktigt fokl som klagar på den bloggen, för öhm, om dom inte gillar den, varför läser dom den då?!
Det är inget jag riktigt förstår mig på. Men jag tycker den är rolig iaf, haha
Just nu så nördar jag RixFM för fulla muggar, och ja, jag gillar den radiokanalen. Jag röstade lite på rix topp sex innan. EMD var utmanare med Baby Goodbye, och för att vara utmanare är det inte illa pinkat att traska rätt in på 3:e platsen inte. Det betyder ju att låten är bra, eller?! Jag tycker det iaf! :D
Efter det, så mejlade jag lite om olika saker, för ja, jag har börjat mejla helt mycket. Jag mejlade aldrig innnan, men nuuu så. HAHA, det är ganska så roligt. Varför gör jag inte det oftare? Ja, jag konstaterade att kidnappningar kan vara roliga, även om mina teorier om hur det verkligen gick till var lite....osannolika. HAHAHAHAHAHA xD
Inga kidnappningar, alltså...allvarliga kidnappningar, men fina kidnappningar. HAHA, nu fattar säkert inte en kotte vad jag babblar om, mer än typ...två personer?! Varav den ena bara läser min blogg...tror jag! HAHA
Efter att jag skickat iväg lite trevliga mejl, så ringde jag systeryster men hon ville då inte svara. Dock ringde hon tillbaka en halvtimme senare, då vi bestämmde att jag ska hem till henne imorgon efter skolan. För jag slutar tidigt imorgon. Sådär halv tio. Jag har en lektion, vilket är drama, sedan slutar jag. MM, jag gillar det! :D
Nu så ska jag flumma vidare med Turkland på facebook (det enda stället där jag kan chatta!) och sedan så blir det snart TV och sådära. Men ni får ha det bäst, tills jag bloggar nästa gång!
Love Love // Sofie


"The most beautiful cheeks, with the colour of rose"

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-03-02 23:22:28

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag kaaaan ha en liten aning om vad det handlar om, HEHEHEHEHEHEHEHEHE (a)

Även om jag gillade din teori!



Jag saknar dig, världens finaste vän! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela