Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

TOMAS LEDIIIIIIIIIIIN

Publicerad 2009-03-05 22:59:26 i Allmänt,

Jag känner mig helt sprallig och glad och liksom, ja allt vad det nu är. Ni vet att jag är fan till Ola & Mattias, det är nog inget ni direkt har missat skulle jag kunna tro. MEN, jag är fan till en person till. Dock skulle man nog inte kunna säga att denna man har hållt på i några år, nej han har hållt på i massor av år. Ohja, som rubriken lyder: DET ÄR TOMAS LEDIN JAG PRATAR OM!!
Jag har nästan alltid levt med hans musik. Skivorna har alltid spelats i bilen på semestern, och alltid på sommrarna, och det som ger mig mest sommarfeeling (sorry Ola!) är faktikst Tomas Ledin. Säg någon som inte kan iaf en rad på "Sommaren är kort?" Jag kan hela texten, i promise. Så många gånger jag hört den låten, och så mycket jag älskar den!
Så...sommrig!
Såhär ser iaf hans turnéschema ut :




Som ni ser, så ska han ju spela i både Helsingborg, Kristiandstad och Svedala, och det vore fett att kunna gå på alla. Men as you know, så är varken jag eller mina föräldra gjorde av pengar. Och även om vi hade varit det, så hade vi inte kunnat gå alla tre, för mammi och pappi är i Turkiet då. SUCK!
MEN då så ser ni att han faktikst den 22 Juli ska spela i Tylösand och ja, det är ju inte så farligt långt, eller hur?!
Biljetten är ju faktiskt så dyr, inte för att vara Ledin. Så ja, visst låter det fint? En sommarkväll i Juli och konsert med Mamma och Pappa. JAG VILL!!

HAHA, nej men okej, nu så måste jag faktikst lämna datorn här, men jag tänkte slänga in litar låtar med Ledin, så ni garanterat inte missat vilken snubbe det är jag pratar om. höhö! :D
Godnatt people!

Love.
S.


Tomas Ledin - Sommaren är kort

 
Tomas Ledin - En del av mitt hjärta
 
Sedan kan jag inte bädda in denna låten, men den är så bra!

Tomas Ledin - Släpp hästarna fria
http://www.youtube.com/watch?v=FoN0Wee1yTQ

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-06 16:58:50

Hahaha Jag har iaf inte missat att du gillar Tomas Ledin! :O Inte att Leif och Eva gör det heller! haha xD Ända sedan vi var små har du sjungit på hans låtar flera gånger varje sommar! :D

Låter mysigt med kvällskonsert en varm sommarkväll, och de är det för de vet jag!(:



Saknar dig! Har inte setts på hela veckan :(

Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela